Copiii și Natura

Mario cu un fel de ”goarnă” sau vuvuzeaua românească realizată manual din coajă de alun
Copiii cresc și învață multe lucruri, de la cei din jurul lor, de la apă și pământ, de la natură și animale jucându-se și experimentând ei singuri.... Atunci când au nelămuriri vin și  întreabă, pe noi sau pe cei care sunt pe lângă ei.
Anastasia la cules de Sunătoare
și suflă și suflă ... că doar e un nou instrument muzical

Avem un vecin tare de treabă și soția lui la fel, le meșteșugărește și îi învață  tot felul de lucruri, așa cum se jucau ei pe vremuri în această zonă, și eu le mulțumesc din suflet pentru că în felul acesta  nu se uită nici tradiția românească, copiii se joacă cu lucruri naturale și realizate manual. Iar ei sunt cei mai bucuroși!

La aranjatul lemnelor
După terminarea treburilor de pe lângă casă, pleacă din nou să exploreze împrejurimile. Și-au găsit și o ”comoară” secretă, unde au început să-și construiască -spun ei- ”căsuța lor”. Mă uit la ei cum se joacă și îmi crește inima de bucurie, aducându-mi aminte de copilăria mea și de copacii în care stăteam cu orele ...

La plimbare prin pădure
O seară frumoasă  pentru toți copiii și ... pentru toți copiii din noi!

Să zâmbim cu Sufletul!

Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un mesaj!