Multumesc 2016 !

Da, multumesc anului sau a tot ceea ce s-a petrecut in tot acest timp, asa cum il percem noi ...
Multumesc pentru toate momentele frumoase, profunde, decizionale, pline de adrenalina,  - hehe - melancolice, cu lacrimi uneori ( ca doar om sunt si eu ...), alteori si cele mai multe momente pline de  recunostinta si bucurie, implnitoare si inaltatoare  , simple si cateodata mai complexe decat mi-as fi putut imagina inainte, ca pot fi posibile. Pentru toate acele momente de smerenie si compasiune, de creatie , de inspiratie, de liniste si alteori de zbucium nebunesc, de dans si fericire, de momentele  constiente  in care imi aduceam aminte ca exist si ca am ales sa vin acum aici.
Ah, cate maratoane cu nopti si zile in care am lucrat cu toata fiinta mea avand alaturi oameni dragi sufletului meu ! Mi-ar trebui multe zile sa pot cuprinde toate cele intr-o postare. Iar in ultima vreme de cand sunt la Brasov, abia mai reusesc sa scriu si pe blog, aici lucrurile stau altfel....
Va multumesc din toata inima prieteni , stiti voi care sunteti aceia ;)

Natura , flori si culori :)



Sa avem zilele toate minunate , implinitoare si inaltatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un mesaj!